Klacht POSTNL: Gisteren geen post.nl. Vandaag ook nog geen post.nl

sad Niet opgelost

bezorger postnl
Gisteren zou er een pakje komen. Ik heb al die tijd thuis zitten wachten en niemand gezien.
Vandaag zie ik via het track & tracenummer dat de bezorger vandaag tussen 11:15 en 13:45 zal komen met daarbij ook de melding : Bezorgen lukte niet, we proberen het nog een keer.

dat mijn pakje vandaag bezorgd gaat worden, zonder fratsen....

an
    postbode is NIET langs geweest, terwijl ik net als gisteren gewoon thuis ben.

POST.NL Kom aub met de juiste én eerlijke gegevens

- De track & trace code van het betreffende pakket.

an
    Het Track & Trace nummer : 3SC..................
    Ik ga hier geen verdere privegegevens doorgeven.
    Als Post.nl een goed werkend systeem heeft
    kunt u het Track & Trace nummer zelf ook traceren nietwaar ?

Bedankt voor uw reactie. Zonder de volledige 3S-code kan ik helaas weinig. Ik raad u toch aan om deze nog te sturen. U kunt dit ook als een privébericht sturen.

3SCAUG100303171
    Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst van uw onderzoek, maar verwacht er wederom weinig van. U had nl aan de hand van onze postcode en huisnummer al lang kunnen achterhalen om welke "bezorger" het gaat.
    Misschien een cursus hoe om te gaan met mensen (klanten) en pakketjes van klanten, door deze zorgvuldig te behandelen...….????
    Sorry maar ons vertrouwen in Postnl is door de ervaringen van de laatste jaren helemaal weg …

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u dit als niet prettig ervaren heeft. Ik zie dat u onlangs al contact met ons heeft gezocht, de klacht is dan ook voor u ingediend en wordt besproken met de bezorger. Ik zal uw klacht op klachtenkompas dan ook sluiten.

an
De klacht is nu pas door Post.nl ingediend........ Er is dus nog helemaal geen oplossing geboden............ of ik moet er overheen gelezen hebben. Dus op de vraag of de klacht is opgelost, kan ik persoonlijk dan ook helaas geen positief antwoord geven. Zoals u begrijpt is de klacht nog in behandeling en is deze dan ook nog niet opgelost.