Klacht POSTNL: Gisteren geen post.nl. Vandaag ook nog geen post.nl

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 406050
Gebruiker
an
Datum
6 reacties

Details

De klacht

bezorger postnl
Gisteren zou er een pakje komen. Ik heb al die tijd thuis zitten wachten en niemand gezien.
Vandaag zie ik via het track & tracenummer dat de bezorger vandaag tussen 11:15 en 13:45 zal komen met daarbij ook de melding : Bezorgen lukte niet, we proberen het nog een keer.

De oplossing

dat mijn pakje vandaag bezorgd gaat worden, zonder fratsen....

6 reacties

  1. Auteur
    an
    Datum
    postbode is NIET langs geweest, terwijl ik net als gisteren gewoon thuis ben.

    POST.NL Kom aub met de juiste én eerlijke gegevens
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De track & trace code van het betreffende pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    an
    Datum
    Het Track & Trace nummer : 3SC..................
    Ik ga hier geen verdere privegegevens doorgeven.
    Als Post.nl een goed werkend systeem heeft
    kunt u het Track & Trace nummer zelf ook traceren nietwaar ?
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Zonder de volledige 3S-code kan ik helaas weinig. Ik raad u toch aan om deze nog te sturen. U kunt dit ook als een privébericht sturen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  5. Auteur
    an
    Datum
    3SCAUG100303171
    Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst van uw onderzoek, maar verwacht er wederom weinig van. U had nl aan de hand van onze postcode en huisnummer al lang kunnen achterhalen om welke "bezorger" het gaat.
    Misschien een cursus hoe om te gaan met mensen (klanten) en pakketjes van klanten, door deze zorgvuldig te behandelen...….????
    Sorry maar ons vertrouwen in Postnl is door de ervaringen van de laatste jaren helemaal weg …
  6. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik begrijp dat u dit als niet prettig ervaren heeft. Ik zie dat u onlangs al contact met ons heeft gezocht, de klacht is dan ook voor u ingediend en wordt besproken met de bezorger. Ik zal uw klacht op klachtenkompas dan ook sluiten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
an
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is nu pas door Post.nl ingediend........ Er is dus nog helemaal geen oplossing geboden............ of ik moet er overheen gelezen hebben. Dus op de vraag of de klacht is opgelost, kan ik persoonlijk dan ook helaas geen positief antwoord geven. Zoals u begrijpt is de klacht nog in behandeling en is deze dan ook nog niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?