Klacht POSTNL: gitaarbouwer in Belgie heeft gitaar opgestuurd naar mijn man en dit is niet aangekomen

M.A. Kamphuis

mijn echtgenoot heeft een waardevol pakket niet ontvangen.

pakket opsporen en alsnog bezorgen
als het is ontvreemd dan de schade vergoeden

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat de zending nog niet is gearriveerd. Ik begrijp dat u de zending graag terecht ziet. Ik zie inderdaad dat er al enige tijd geen scans meer zijn betreffende dit pakket. Ik wil u dan ook adviseren tot de afzender te wenden. Deze kan ons volgens de Algemene Voorwaarden contacteren om een onderzoek te realiseren. Hopelijk is de zending daarmee snel terecht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice