Klacht POSTNL: Glashard liegende bezorger

Nicovan dam

Track en trace: Uw pakket wordt vandaag tussen 15:30 en 17:30 bezorgd. 18:30, ben al de hele middag thuis, toch maar even de schokkend dure klantenservice bellen. "De bezorger is om 17:55 bij u geweest maar u was niet thuis". Ik stond op dat tijdstip gewoon in mijn keuken, naast de voordeur, te koken. Schandalige leugen dus!
Hij/zij is niet eens in de buurt geweest want er lag ook geen bericht in de brievenbus.
WHEN YOU PAY PEANUTS YOU GET MONKEYS geldt hier duidelijk voor het voetvolk, maar ik vrees dat bij PostNL nu de aap uit de mouw komt. Als je je personeel shit betaalt en als shit behandelt krijg je shit.

Voorstel: Bezorger de zak plus dertig managers en vijf directeuren. Daarvoor in de plaats 300 betrouwbare bezorgers terug in vaste dienst met een fatsoenlijk salaris.

Staat al beschreven: Schrappen in "gold-diggers" en investeren in mensen die de core business vormen: De bezorgers!!!

Geachte heer Van Dam,Ik vind het erg vervelend dat er niet is aangebeld, terwijl u wel thuis was. Mijn excuses hiervoor. Ik zorg dat uw klacht wordt besproken met de betreffende bezorger om herhaling in de toekomst te voorkomen. U ontvangt hier geen verdere reactie op.Met vriendelijke groet,Mina
    Nicovan dam
    Ik heb uiteindelijk zelf PostNL gebeld met een oplossing voor mijn klacht, nadat ik de bezorger voor een tweede keer zag wegrijden zonder het pakketje af te leveren. Na een achtervolging trof ik hem beduusd aan met mijn pakketje: Hij kon nummer 35 maar niet vinden. Mijn huisnummer is 53!! Blijkt PostNL iemand met discalculie in te huren. Op zich helemaal niets mis mee, maar begeleid iemand dan eerst even in zijn nieuwe rayon.!! Dat heb ik ze dus ook ZELF voorgesteld.
    Nicovan dam
    De klantenservice van PostNl is totaal niet berekend op het behandelen van bezorgklachten. Daar kunnen de medewerkers niet veel aan doen, want het is duidelijk beleid ze zo min mogelijk vrije handelsruimte en initiatief te tonen. Daarom kunnen ze alleen papegaaien wat jezelf ook al weet: Het is niet bezorgd, morgen beter. Zo niet belt u maar weer! Voor 0,45 cent per minuut!!!!
    Ik heb uiteindelijk zelf mijn klacht opgelost door de bezorger te 'achtervolgen' toen hij mijn huis weer voorbij reed.