Opgelost door POSTNL: Goed fout bij Postnl.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 376033
Gebruiker
Hendrik
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket alweer uit gesteld.

Nu al 3 x in een maand dat de bezorgen steeds word uitgesteld. Het gevolg dat het bijna een week duurt voor het pakket af geleverd word. Het gebeurt steeds vaker en baal er ook van. De beloftes van de verzenders kunnen niet meer waar maken, VANDAAG besteld Morgen in huis.

Gewenste oplossing

Dat de levering af geleverd word volgens belofte.
Geboden oplossing
Uiteindelijk geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw gegevens heb ik gezocht in het systeem en zie dat wij die pakket vijf juli binnen. Helaas is er inderdaad op zes juli vertraging ontstaan in de sortering. Ik zie dat u het pakket inmiddels gelukkig heeft ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen