Opgelost door POSTNL: Goed fout bij Postnl.

content Opgelost
Hendrik

Pakket alweer uit gesteld.

Nu al 3 x in een maand dat de bezorgen steeds word uitgesteld. Het gevolg dat het bijna een week duurt voor het pakket af geleverd word. Het gebeurt steeds vaker en baal er ook van. De beloftes van de verzenders kunnen niet meer waar maken, VANDAAG besteld Morgen in huis.

Dat de levering af geleverd word volgens belofte.
Uiteindelijk geleverd.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezocht in het systeem en zie dat wij die pakket vijf juli binnen. Helaas is er inderdaad op zes juli vertraging ontstaan in de sortering. Ik zie dat u het pakket inmiddels gelukkig heeft ontvangen.