Opgelost door POSTNL: Goederen niet geleverd en getekend door iemand anders

angry Opgelost
pdacruzmaia

Ik heb een paar maanden geleden iets op internet besteld dat vanuit US zou geleverd worden. Deze zou 2 dagen geleden geleverd worden en is ook geleverd maar niemand weet waar en wie. POST.NL zegt dat dat iemand met de naam Da Cruz ontvangen heeft en dat klopt niet want ik ben da Cruz Maia en heb niets ontvangfen terwijl ik die dag thuis was de hele dag. Hoe kan post.NL iemand laten teken op naam van iemand ????
Ook raar dat post.nl zegt vraagt bij de buren als ze iets ontvangen hebben... huh is niet aan mij om bij mij buren op straat te gaan aanbellen als ze mijn pakje hebben. Waar is die geleverd?>???

Ik wil eerst mijn pakje ontvangen en 2de dat post.nl kijkt hoe dat het komt dat ze iemand names iemand anders iets laten teken... Pakje is niet op het adres geleverd dat ze beweren dat geleverd is...

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket volgens Track & Trace afgeleverd is op uw adres, terwijl u niets heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u wilt weten waar uw pakket is. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u meegestuurde informatie zie ik dat u op 3 oktober reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. Er is een onderzoek opgestart om de situatie te onderzoeken. U krijgt binnen vijf werkdagen na het starten van het onderzoek een update over de stand van zaken, dat betekent dat u uiterlijk 10 oktober bericht kunt verwachten van onze onderzoeksafdeling. Ik adviseer u het bericht van mijn collega af te wachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

pdacruzmaia
Pakje is door de buurvrouw geleverd was geleverd op een andere adres niet eens in de zelfde straat. Paar dagen later kwam de buurvrouw de pakje zelf afgeven