Klacht POSTNL: graag dus post DOOR DE BRIEVENBUS.

Klachtnummer
# 424083
Gebruiker
coolmore1212obrien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn klacht is .dat de postbode de post niet door de brievenbus duwt,maar half in de brievenbus laat zitten.

De oplossing

DAT HET BEDRIJF DE POSTBEZORGER HIEROVER AANSPREEKT en afspraken daarover maakt met hem.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de postbezorger de post half in uw brievenbus laat zitten. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Is de post bezorgd door PostNL? Onze post is te herkennen aan een oranje streepjescode en een PostNL logo.
    - Op welke datum stak de post voor het laatst uit de brievenbus?
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?