Opgelost door POSTNL: Graag een juiste aanduiding van de dag dat er gelicht zal gaan worden.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 273602
Gebruiker
De onbekende.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik constateerde verleden week dat op dinsdag op de brievenbus te lezen was dat deze op maandag gelicht zou worden. Men zou dus de maandag overgeslagen hebben. Ik heb inmiddels antwoord van PostNL en ik wil hen best geloven als men zijn leven beterd. Nu staat er weer dat de brievenbus op vrijdag wordt gelicht. het lijkt erop of Uw werknemer een beetje de kluts kwijt is.

De oplossing


Het lijkt mij in zowel Uw als mijn belang dat de aanduiding de juiste aanwijzing geeft. Het is wel vaker voorgekomen dat er stond dat de bus op vrijdag werd gelicht terwijl die dag helemaal niet aan de orde was. Dat was in Oud-west in Amsterdam in de Eerste Constantijn Huygensstraat. Het leek erop of men er een potje van maakte. Het gebeurde als ik mij juist herinner soms twee weken achter elkaar.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Oor,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb de gemaakte melding voor u bekeken en de brievenbus wordt gewoon geleegd, dus er is inderdaad iets misgegaan bij het goed zetten van het mechanisme.

    Dit is inmiddels besproken met de betrokken medewerker. Dit is op 19 september afgehandeld dus het zou vanaf nu weer goed moeten verlopen. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik dit graag van u.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    De onbekende.
    Datum

    De klacht die ik had was dat de aanduiding van de dag van lichting, volgens U, vergeten is te verstellen bij lichting. Gisteren ( 20 september 2017) was het in ieder geval in orde.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
De onbekende.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Men heeft mij verkeerd begrepen. Ik heb aangegeven dat mijn klacht slaat op de vorige week. Men vraagt mij nu een bevestiging van hetgeen ik geschreven heb. Nadat ik dat gedaan heb is er behandelingstechnisch iets is misgegaan. Men gaf aan dat ik het een keer opnieuw zou dienen te proberen. Dat lukt mij niet. Men heeft nu bij de brievenbus die gewoonlijk door mij gebruikt wordt een middenstand (tussen twee dagen dus) ingevoerd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen