Klacht POSTNL: Graag met de bezorger aanspreken

Klachtnummer
# 462445
Gebruiker
Hussain
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik wacht op me pakket die moest op zaterdag 4 juli 2020 aangeleverd zijn. Dat is zeer vervelend dat was niet bezorgd.
Mijn bel werkt naar behoren en ik werk ook thuis. Er is 4 x SMS ontvangen met barcode 3SQBW0025808863

Gewenste oplossing

actie ondernemen tegen de bezorger. Als het goed is krijgt de bezorger goed betaald maar levert niet zijn dienst

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Hussain
    Datum
    Mijn adres is gewoon met postcode 3119NK te Schiedam en huisnummer 990.
    Ik heb een post brief wel ontvangen op het genoemde postcode. En niet op Brigantijnstraat. Het is mijn oude adres geweest.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw

    Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses dat de chauffeur niet bij uw heeft aangebeld. Hierbij informeer ik u over de verdere afhandeling.

    Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken met de chauffeur om de bezorging zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen