Klacht POSTNL: Graag met de bezorger aanspreken

Hussain

Ik wacht op me pakket die moest op zaterdag 4 juli 2020 aangeleverd zijn. Dat is zeer vervelend dat was niet bezorgd.
Mijn bel werkt naar behoren en ik werk ook thuis. Er is 4 x SMS ontvangen met barcode 3SQBW0025808863

actie ondernemen tegen de bezorger. Als het goed is krijgt de bezorger goed betaald maar levert niet zijn dienst

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Hussain
    Mijn adres is gewoon met postcode 3119NK te Schiedam en huisnummer 990.
    Ik heb een post brief wel ontvangen op het genoemde postcode. En niet op Brigantijnstraat. Het is mijn oude adres geweest.
    Geachte heer/mevrouw

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses dat de chauffeur niet bij uw heeft aangebeld. Hierbij informeer ik u over de verdere afhandeling.

Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken met de chauffeur om de bezorging zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.