Klacht POSTNL: Graag pakket aan de deur afleveren ipv in de bosjes

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 323651
Gebruiker
Gebruiker1529782828
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket geadresseerd op nummer 15 is in de bosjes gedumpt bij 13. Ook geen briefje in de bus dat het is "afgeleverd" op nummer 13.

De oplossing

De klacht serieus neemt en wat doet aan de slechte bezorging. Ik weet om welk bedrijf het gaat. Het is niet de eerste keer dat het mis gaat bij dit bedrijf

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Vrieze,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de pakketbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Allereerst mijn excuses voor het feit dat de bezorging zo is uitgevoerd. Dit is niet volgens onze officiële werkwijze. Ik zou graag een klacht voor u willen indienen. Zou u mij hiervoor de trackingcode van het pakket kunnen sturen? En om uw klantkaart compleet te maken, ontvang ik graag nog uw e-mailadres. Zodra ik de gevraagde gegevens van u heb ontvangen, zet ik de klacht voor u door naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1529782828
Datum
Uiteindelijke oplossing
post nl zou mij op de hoogte houden maar in plaats daarvan hebben ze mijn klacht gewoon gesloten. Kansloos!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen