Klacht POSTNL: Graag pakket aan de deur afleveren ipv in de bosjes

Gebruiker1529782828

Pakket geadresseerd op nummer 15 is in de bosjes gedumpt bij 13. Ook geen briefje in de bus dat het is "afgeleverd" op nummer 13.

De klacht serieus neemt en wat doet aan de slechte bezorging. Ik weet om welk bedrijf het gaat. Het is niet de eerste keer dat het mis gaat bij dit bedrijf

Geachte mevrouw Vrieze,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de pakketbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst mijn excuses voor het feit dat de bezorging zo is uitgevoerd. Dit is niet volgens onze officiële werkwijze. Ik zou graag een klacht voor u willen indienen. Zou u mij hiervoor de trackingcode van het pakket kunnen sturen? En om uw klantkaart compleet te maken, ontvang ik graag nog uw e-mailadres. Zodra ik de gevraagde gegevens van u heb ontvangen, zet ik de klacht voor u door naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger.

Ik hoor graag van u.

PostNL klantenservice

Gebruiker1529782828
post nl zou mij op de hoogte houden maar in plaats daarvan hebben ze mijn klacht gewoon gesloten. Kansloos!!!