Klacht POSTNL: Graag weten hoe het ervoor staat het is zeer onduidelijk nu , tevens wil ik gewoon men pakket hebben

# 331991
rmauritss

Goedemorgen

Ik wacht al sinds 6 november op een zending uit het buitenland
Het gaat om een pakket

3S RETA 7250 226

6 november : aangekomen in land van bestemming ( Nederland )
7 november : inklaring niet afgerond : info verstuurt naar klant
7 november : zending word ingeklaard bij douane
7 november zending word verwacht maar zit nog niet in het sorteer proces
7 zending onderweg naar post NL locatie

Dan zou je denken dat hij er 8 of 9 nov zou zijn , maar na een aantal keer te hebben gebeld werd mij verteld dat men pakket nog bij de douna ligt voor inklaring , ik heb dezelfde dag 8 nov , extra gegevens ingevuld omtrent de zending , waarde , wat het is etc etc , ik kijk weer op men track and tracé en de zending is nog steeds onderweg
Ik vervolgens weer bellen , maar ze kunnen me geen antwoord geven helaas ik word door verwezen naar de doune maar die scheld mij nog net niet uit zo boos zijn ze dat wij als klant van post NL naar hun bellen terwijl we volgens hun gewoon bij post NL moeten zijn ik zou graag een oplossing willen en de echte status willen weten want ik begrijp er niks meer van , ( post Nl is wel zeer vriendelijk ) maar begrijp ook niet waaarom mijn track and tracé aangeeft dat mijn pakket onderweg is en meerdere mensen van het klantenservice mij vertellen dat hij gewoon bij afd inklaring ligt
En de ene zegt dat men pakket wel onderweg is

Graag zou ik een oplossing willen 😇

Groetjes Robert latumahina

Ik zou graag willen dat ze gaan onderzoeken
Waarom de ene zegt dat hij bij afd inklaring ligt en de andere mij verteld dat hij onderweg is net als mijn track and tracé die aangeeft dat de zending onderweg is maar zonder tijdvak , ik wil graag men pakket in huis hebben dus ik hoop via deze weg duidelijk heid te krijgen en dat post NL uiteraard dit probleem gaat oplossen voor mij 😀

Geachte heer, mevrouw Latumahina,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw zending.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u dit als zeer vervelend en verwarrend ervaart. Ik wil u hier dan ook namens PostNL mijn excuses voor aanbieden.

Uw zending wordt momenteel inderdaad nog ingeklaard. Dit kan, afhankelijk van de drukte, enkele dagen tot soms een aantal weken duren. U kunt dit het beste afwachten, mocht het pakket niet binnen 3 weken zijn bezorgd, neem dan wederom contact op met de klantenservice.
    De afdeling inklaringen valt onder een onderdeel van PostNL en niet de daadwerkelijke douane, mijn excuses voor deze verwarring.
    De scans "Zending wordt bezorgd op PostNL-locatie" en "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces" zijn vrijwel aan elkaar gekoppeld en geven in feite aan wat er gaat gebeuren. Zodra het 3e bolletje in de statusbalk oranje is, is het pakket onderweg naar de daadwerkelijke afhaallocatie.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.