Klacht POSTNL: Graag wil ik dat mijn probleem wordt opgelost.

M.Cerit

Mijn pakket uit het buitenland is op een niet bestaand adres geleverd. De afzender heeft mij keurig netjes een track & trace nummer gegeven, pakketje is in NL aangekomen en bezorgd door PostNL bezorger. Nu moet ik volgens PostNL contact opnemen met afzender voor een oplossing. De afzender weigerd om mee te werken omdat deze het pakketje heeft verzonden en afgeleverd bij PostNL.

Mijn pakketje vinden of een vergoeding.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het kwalijk dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik snap dat u zich heel erg zorgen maakt. Dit pakket is echter onverzekerd verzonden en er hoeft niet te worden getekend voor ontvangst. Er is dan geen mogelijkheid om een onderzoek op te starten. Ik kan u enkel adviseren om contact op te nemen met de afzender van het pakket, daar heeft u een overeenkomst mee. Alleen wanneer een pakket verzekerd is verzonden kan een afzender aanspraak maken op een vergoeding via zijn of haar lokale postdienst in het land van verzending.