Opgelost door POSTNL: Graag wil ik dat post.nl een onderzoek insteld omdat ik het retour gestuurde pakje nog niet heb ontv

Ruud Haagen

Voor de zoveelste keer word mijn pakje naar Frankrijk niet bezorgd.Post.nl had het uitbesteed aan Colis een postbezorg bedrijf uit Frankrijk onder track&trace 3SKAAG0758979. Word niet bezorgd maar stuurd het inplaats van bezorgen retour.tot heden toe heb ik de terug gestuurde zending nog niet ontvangen.

Graag wil ik dat post.nl een onderzoek insteld omdat ik tot heden toe het pakje dat tenonrechte retour is gestuurd nog niet heb ontvangen Post.nl had het uitbesteed aan Colis een postbezorg bedrijf uit Frankrijk.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending die u naar het buitenland heeft verstuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens onze informatie is het pakket inmiddels retour gekomen, klopt dat? Staat hierbij ook op het pakket aangegeven wat de reden van het retour is?

Ruud Haagen
alles is opgelost en de zending is als nog goed bezorgd