Opgelost door POSTNL: Graag wil ik dat post.nl een onderzoek insteld omdat ik het retour gestuurde pakje nog niet heb ontv

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 541420
Gebruiker
Ruud Haagen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer word mijn pakje naar Frankrijk niet bezorgd.Post.nl had het uitbesteed aan Colis een postbezorg bedrijf uit Frankrijk onder track&trace 3SKAAG0758979. Word niet bezorgd maar stuurd het inplaats van bezorgen retour.tot heden toe heb ik de terug gestuurde zending nog niet ontvangen.

De oplossing

Graag wil ik dat post.nl een onderzoek insteld omdat ik tot heden toe het pakje dat tenonrechte retour is gestuurd nog niet heb ontvangen Post.nl had het uitbesteed aan Colis een postbezorg bedrijf uit Frankrijk.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending die u naar het buitenland heeft verstuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens onze informatie is het pakket inmiddels retour gekomen, klopt dat? Staat hierbij ook op het pakket aangegeven wat de reden van het retour is?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ruud Haagen
Datum
Uiteindelijke oplossing
alles is opgelost en de zending is als nog goed bezorgd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen