Klacht POSTNL: Graag wil ik een klacht indienen .

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 465358
Gebruiker
Tobias33
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket uit australie niet bezorgd.

De oplossing

dat een onderzoek gedaan wordt wie mijn pakket heeft. het is 30 juni bezorgd. maar niet bij mijn adres.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag
    reageer ik op uw bericht.

    Ik kan erg goed begrijpen dat u graag uw pakket wilt ontvangen. In het systeem staat dat de zending op 30 juni is afgeleverd in uw brievenbus. U heeft gisteren contact met ons opgenomen via Facebook. Daarbij is een klacht geregistreerd. Dit is besproken met de bezorger en die geeft aan dat de zending in de brievenbus is afgeleverd. Aangezien het hier om een onverzekerde zending gaat, kunnen wij geen onderzoek opstarten. Dit is gisteren ook al aan u uitgelegd door mijn collega Hibo. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of
    klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tobias33
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zeer slecht je wordt totaal niet geholpen Ben 120 euro kwijt. En dan ja het is afgeleverd doorde brievenbus nou niet dus . Waarschijnlijk ingepikt door een medewerker van post.nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen