Klacht POSTNL: Graag wil ik weten wat er met deze zending is gebeurd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 549469
Gebruiker
Ruud Haagen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

24-07-2021 heb ik een pakje per aangetekend naar Frankrijk op de post gedaan.Tot heden toe heb de ontvanger het pakje nog steeds niet ontvangen. De zending is door post.nl uitbesteed aan courier post bedrijf Colis in Frankrijk.Graag wil ik weten wat er met deze zending aan de hand is.Bij ontvreeming of zoek raken van deze zending wil ik de kosten van post.nl betaald hebben.Het gaat hier om een zending die ik op Catawiki veiling verkocht heb. Graag reactie van post.nl van hoe of wat.

Gewenste oplossing

Bevestiging klantcontact 3SKAAG6167406 / Onze referentie: 14330961 [ ref:_00Dw0CncL._5006M1rK2YL:ref ]
Ruud. Haagen,
Za 7-8-2021 10:24
Mickaël Penverne 3 RUE RENE CHAR 77176 SAVIGNY LE TEMPLE FRANCE
Pakbon
E-mail van de koper
Achats.penverne@orange.fr
Telefoonnummer van de koper
+3362834Dit word mijn derde mail over het pakje dat ik op 24-07-2021 op de post heb gedaan en als bestemming Frankrijk.tot heden toe heeft de koper het pakje nog steeds niet ontvangen. Bij deze verzoek ik U het pakje zo spoedig mogelijk bij de ontvanger te bezorgen.i in afwachting vriendelijke groet R.T.Haagen
Geboden oplossing
Bij post.nl gaan ze een onderzoek instellen om te bekijken wat er fout is gegaan met de retour zending van het pakje naar Frankrijk.dus het is afwachten.Omdat het een fout is van Colis heb ik verzocht mij de verzend kosten van 21 euro te vergoeden.In de zending zat een artikel die ik op catawiki veiling heb verkocht.Zodra de zending bij mij aan komt moet het meteen weer retour ontvanger en gaat het me weer 21 euro kosten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u wilt weten waar uw pakket is gebleven. Graag reageer ik hierop.

    Uit mijn gegevens blijkt dat het pakket inmiddels retour gezonden is. De reden van retour zenden is, dat het niet afgehaald is bij de afhaallocatie. Heeft u het pakket na 14 dagen nog niet retour ontvangen, adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen