Klacht POSTNL: Grote hoeveelheid post verdwenen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 453907
Gebruiker
GMD
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Vrijdag 5 juni zouden er 14 brieven bezorgd worden. Er is er niet 1 bezorgd. Het is heel moeilijk om in contact te komen met de klantenservice. Na veel moeite eindelijk een telefoon nummer. Hier wordt vermeld dat je alleen mag bellen als het om spoed post gaat zoals bijvoorbeeld rouwkaarten. Als je dan toch aan de lijn blijft, wordt je na 10 minuten van de lijn gegooid.
Dit is de tweede keer dat ik dit meld.

Dit is overigens niet de eerste keer dat onze post niet aankomt

Gewenste oplossing

Op zoek naar mijn post. Waar is deze gebleven..!!!!!!!!!
En doe er voor de verandering eens iets aan!!!!
Geboden oplossing
Er is excuses aangeboden. Maar post is nog steeds kwijt en niemand weet waar het is gebleven
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost op uw adres. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u meerdere poststukken niet heeft ontvangen en ons telefonisch niet heeft kunnen bereiken. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Briefpost kan ik niet traceren, maar ik wil hier wel graag een klacht over aanmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wie zijn de afzenders van deze 14 poststukken?

    - Heeft u deze poststukken in de app gezien of hebben de afzender bevestigd dat deze poststukken via ons zijn verzonden?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    GMD
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Wat kwalijk en sneu voor uw man dat hij al deze kaarten niet voor zijn verjaardag heeft ontvangen. Echt mijn excuses hiervoor. Hierbij informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

    Ik heb dit doorgegeven aan de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betrokken medewerkers. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit zal worden gebruikt om de bezorging op uw adres in de gaten te houden en te verbeteren. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden, ondanks dat er foto’s van zijn gemaakt voor de app in de sortering, is het niet mogelijk om de exacte oorzaak te achterhalen. Mochten wij de kaarten toch nog aantreffen, dan zullen we ze uiteraard nog bezorgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice


Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen