Klacht POSTNL: Grote pakketten met geweld in brievenbus

bijtertje

Grote pakketten worden in brievenbus gepropt zodat geen normale post afgeleverd kan worden. Klagen bij POSTNL helpt niet. Men geeft voorgekauwde computerantwoorden.

Pakketten normaal aan huis afgeleverd worden

Als uw pakket als een standaard zending verzonden is, dus zonder aanvullende verzekering, dan mag deze in uw brievenbus worden afgeleverd. Mocht u dit in de toekomst liever niet hebben, dan raad ik u aan om van te voren contact op te nemen met de afzender. Als deze het met aanvullende verzekering verstuurd, mag uw zending niet in de brievenbus worden afgeleverd.

bijtertje
Niets. PostNL vindt het normaal dat grote pakketten met veel geweld in een brievenbus gepropt worden zodat er geen normale post meer in kan. Klagen helpt niet.. Ik zal voortaan mijn brievenbus zodanig aanpassen dat er alleen een standaardbrief doorheen kan en de klep dus dicht houden. De manier van afhandelen is uiterst klant onvriendelijk en klachten worden vaak met standaard computerzinnen afgehandeld. Ik raad al mijn toeleveringsbedrijven POSTNL ten zeerste af.