Klacht POSTNL: Grote pakketten met geweld in brievenbus

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 382635
Gebruiker
bijtertje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Grote pakketten worden in brievenbus gepropt zodat geen normale post afgeleverd kan worden. Klagen bij POSTNL helpt niet. Men geeft voorgekauwde computerantwoorden.

De oplossing

Pakketten normaal aan huis afgeleverd worden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Als uw pakket als een standaard zending verzonden is, dus zonder aanvullende verzekering, dan mag deze in uw brievenbus worden afgeleverd. Mocht u dit in de toekomst liever niet hebben, dan raad ik u aan om van te voren contact op te nemen met de afzender. Als deze het met aanvullende verzekering verstuurd, mag uw zending niet in de brievenbus worden afgeleverd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bijtertje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets. PostNL vindt het normaal dat grote pakketten met veel geweld in een brievenbus gepropt worden zodat er geen normale post meer in kan. Klagen helpt niet.. Ik zal voortaan mijn brievenbus zodanig aanpassen dat er alleen een standaardbrief doorheen kan en de klep dus dicht houden. De manier van afhandelen is uiterst klant onvriendelijk en klachten worden vaak met standaard computerzinnen afgehandeld. Ik raad al mijn toeleveringsbedrijven POSTNL ten zeerste af.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen