Opgelost door POSTNL: Grote woorden, kleine (in dit geval GEEN) daden

content Opgelost
GeenPostnl

Postnl heeft zonder reden een aangetekende brief voor het buitenland 2 weken vastgehouden. Wel in hun trach and trace gezet dat, de brief al in het land van ontvangst is en dat daar het probleem is. Dus valse informatie verstrekken. Vervolgens beloven dat de verzendkosten vergoedt worden en dit niet doen.

Ook daadwerkelijk zich gaat verbeteren en niet alleen mooie woorden verkondigen. Plus dat ik mijn verzendkosten alsnog vergoedt krijgt.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket met een behoorlijke vertraging is aangekomen bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is u op 23 april telefonisch beloofd dat de verzendkosten binnen 10 werkdagen vergoed worden. Omdat deze 10 werkdagen nog niet verstreken zijn, wil ik u adviseren uw bankrekening deze week in de gaten te houden.

GeenPostnl
Postnl heeft uiteindelijk de verzendkosten overgemaakt.