Opgelost door POSTNL: Grote woorden, kleine (in dit geval GEEN) daden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 364070
Gebruiker
GeenPostnl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Postnl heeft zonder reden een aangetekende brief voor het buitenland 2 weken vastgehouden. Wel in hun trach and trace gezet dat, de brief al in het land van ontvangst is en dat daar het probleem is. Dus valse informatie verstrekken. Vervolgens beloven dat de verzendkosten vergoedt worden en dit niet doen.

De oplossing

Ook daadwerkelijk zich gaat verbeteren en niet alleen mooie woorden verkondigen. Plus dat ik mijn verzendkosten alsnog vergoedt krijgt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket met een behoorlijke vertraging is aangekomen bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie is u op 23 april telefonisch beloofd dat de verzendkosten binnen 10 werkdagen vergoed worden. Omdat deze 10 werkdagen nog niet verstreken zijn, wil ik u adviseren uw bankrekening deze week in de gaten te houden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GeenPostnl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Postnl heeft uiteindelijk de verzendkosten overgemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen