Klacht POSTNL: Haal mijn pakketten terug zonder dat ik daar iets voor moet doen , jullie hebben dit veroorzaakt .

Waardeloze klachtafhandeling

Op 27 en 28-8-2020 zijn zonder mijn weten 5 pakketten bij een postnl ophaalpunt afgegeven , deze stuurde ze retour afzender na vijf werkdagen omdat ik ze niet afhaalde . Had ik van de postbezorger een niet thuis kaartje in de bus gehad had ik ze gehaald . 5 pakketten zonder bericht is toch wel vreemd , geen zin gehad om hier langs te komen en netjes af te leveren ? Op zondag 06-09-2020 via afzender vernomen wat er met de pakketten gebeurde , ikzelf mag dit van postnl namelijk niet zelf vragen aan hun .Nu gedupeerd en mag het na een telefonische wachttijd van meer dan een half uur nu zelf uitzoeken volgens een zeer vriendelijke medewerkster .

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van vijf door u verwachte pakketten. U geeft aan dat de pakketten rechtstreeks naar het PostNL-punt zijn gebracht zonder dat u dit wist. Hierdoor zijn de pakketten retour afzender gestuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij indenken dat u uiterst ontevreden bent over deze situatie. Pakketten die aan u geadresseerd zijn en waar geen inklaringskosten aan verbonden zitten moeten altijd eerst bij u thuis worden aangeboden. Wanneer de bezorgpoging mislukt hoort u een 'niet thuis'-kaartje in de brievenbus te ontvangen. Gezien dit in uw geval niet is gebeurd, heeft mijn collega van de telefonische klantenservice een klacht voor u ingediend. Deze klacht zal binnen twee werkdagen door de leidinggevende met de verantwoordelijke chauffeur worden afgehandeld. De afhandeling vindt intern plaats. Daarom ontvangt u geen persoonlijke terugkoppeling.

Tot mijn spijt kan ik u niet helpen met het alsnog ontvangen van uw pakketten. Een retourzending is definitief en kan niet worden tegengehouden. De pakketten gaan terug naar de afzender(s) en zullen opnieuw verzonden moeten worden. Onze excuses voor het ongemak.

Waardeloze klachtafhandeling