Klacht POSTNL: Handtekening vervalsen / en pakket niet gekregen!

Klachtnummer
# 409335
Gebruiker
Jwlhoogendijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goeiemiddag PostNL een paar maanden iets besteld en op een gegeven moment kijk ik in de app en er staat afgeleverd met handtekening terwijl ik op dat moment niet thuis was en geen handtekening heb gezet🧐🧐 en nu het vervolg daar een maanden mee bezig geweest en het verhaal is jullie doen er niks aan want er staat afgeleverd en getekend 🧐🧐🧐🧐🧐🧐 oké🤨het bedrijf waar ik het had besteld wou me tegen moet komen om toch het te compenseren met het verlies wat we allebei hebben afijn kreeg dus vanmiddag het pakketje binnen er wordt aangebeld dus doe beneden open van kom maar naar boven daar kreeg ik al aardig commentaar op want volgens mij had hij geen zin om naar boven te komen🤔🤔 beld aan boven ik kom eraan hij zegd snel op met andere opschieten waarop ik reageer rustig aan liep al naar de voordeur deze meneer Marokkaans/Turks was erg cru deed de deur open en kreeg weer commentaar van hem gooide nog net niet het pakketje en weg was hij maar zonder handtekening? Kijk later in de app hij heeft maar zijn eigen handtekening gezet ???? Ben benieuwd wat jullie hieraan gaan doen !?!?!?
Dit is mijn klacht er wordt ook niks aan gedaan !!!

De oplossing

Zorgen dat het wordt opgelost!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat dit pakket op deze manier bij u is aangeleverd. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat deze situatie met de betreffende bezorger besproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - het Track & Trace nummer van de zending die op die dag met een handtekening bij u is aangeleverd.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?