Klacht POSTNL: handtekening vervalst door bezorger, mijn naam onjuist getypt, dus duidelijk maakt dat vervalst
Details
Klacht
mijn pakket, waarvoor ik voor ontvangst moet tekenen, is hier afgeleverd. maar meneer de bezorger heeft geen handtekening gekregen. hoe kun je pakket dan uberhaupt afleveren. Maar wordt nog gekker. meneer de bezorger zet zelf een handtekening voor ontvangst. mijn handtekening vervalsen!! Bel je er over met postnl, krijg je als antwoord: er wordt klacht aangemaakt zodat deze bezorger wordt gezegd dat hij dit niet mag doen. punt , dat is het. waar is AVG hier? mijn handtekening is vervalst. zou je dan niet minimaal excuses aanbieden voor het vervalsen van mijn handtekening ?? of moet ik aangifte gaan doen ? ik vind dit werkelijk van de zotte.Gewenste oplossing
een excuus is wel het allerminste en na dit zou ik er zeker een tegemoetkoming aanbieden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.