Klacht POSTNL: handtekening vervalst door bezorger, mijn naam onjuist getypt, dus duidelijk maakt dat vervalst

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 460037
Gebruiker
ynze anne
Datum
1 reactie

Details

Klacht

mijn pakket, waarvoor ik voor ontvangst moet tekenen, is hier afgeleverd. maar meneer de bezorger heeft geen handtekening gekregen. hoe kun je pakket dan uberhaupt afleveren. Maar wordt nog gekker. meneer de bezorger zet zelf een handtekening voor ontvangst. mijn handtekening vervalsen!! Bel je er over met postnl, krijg je als antwoord: er wordt klacht aangemaakt zodat deze bezorger wordt gezegd dat hij dit niet mag doen. punt , dat is het. waar is AVG hier? mijn handtekening is vervalst. zou je dan niet minimaal excuses aanbieden voor het vervalsen van mijn handtekening ?? of moet ik aangifte gaan doen ? ik vind dit werkelijk van de zotte.

Gewenste oplossing

een excuus is wel het allerminste en na dit zou ik er zeker een tegemoetkoming aanbieden.
Geboden oplossing
geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard onze excuses dat deze aflevering niet goed is gegaan. Voor de zending in verband met corona hoort de bezorger om de laatste 3 tekens van uw legitimatie bewijs te vragen en hiermee zelf te tekenen, zodat we het contact met de handscanner van de bezorger vermijden. Ik zag ook dat mijn collega er gister niet een klacht over uit heeft gezet, waardoor ik dit alsnog gedaan heb. De bezorger zal hierop aangesproken worden en de leidinggevende zal de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. U mag er van uitgaan dat dit niet meer voor zal komen, maar u ontvangt hier geen terugkoppeling op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen