Opgelost door POSTNL: hardleerse bezorger

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 484033
Gebruiker
Beau
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is weer onder de poortdeur geschoven, het regent en ik was gewoon thuis, zag de bezorgauto langsrijden. Dit als de vierde keer dat ik hierover een klacht meld

De oplossing

zorgen dat het bij de bezorger wordt doordrongen dat hij moet wachten tot iemand de deur open doet en ook aan bellen/kloppen!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de chauffeur dit pakket wederom niet heeft aangeboden en het onder de poort heeft doorgeschoven. Mijn excuses hiervoor. Ik heb hierover een nieuwe klacht aangemaakt. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar uw klacht wordt opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de chauffeur om de bezorging te verbeteren. Er wordt per medewerker wel bijgehouden hoeveel klachten er binnenkomen om dan eventueel andere passende maatregelen te kunnen nemen. Ik hoop dat u nu spoedig zal gaan merken dat het weer correct verloopt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Beau
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hopelijk werkt het na de vierde klacht..
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen