Opgelost door POSTNL: hardleerse bezorger

content Opgelost
Beau

Pakket is weer onder de poortdeur geschoven, het regent en ik was gewoon thuis, zag de bezorgauto langsrijden. Dit als de vierde keer dat ik hierover een klacht meld

zorgen dat het bij de bezorger wordt doordrongen dat hij moet wachten tot iemand de deur open doet en ook aan bellen/kloppen!!!

Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de chauffeur dit pakket wederom niet heeft aangeboden en het onder de poort heeft doorgeschoven. Mijn excuses hiervoor. Ik heb hierover een nieuwe klacht aangemaakt. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar uw klacht wordt opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de chauffeur om de bezorging te verbeteren. Er wordt per medewerker wel bijgehouden hoeveel klachten er binnenkomen om dan eventueel andere passende maatregelen te kunnen nemen. Ik hoop dat u nu spoedig zal gaan merken dat het weer correct verloopt.

Beau
Hopelijk werkt het na de vierde klacht..