Klacht POSTNL: Hardleerse PAKKETBEZORGER en BEDRIJF

gedumpt

Ja hoor het is weer zo ver, weer is die stinkh%%& van een pakketbezorger doorgereden, met als smoes: Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL-punt. Zelf een reden geven ze niet, een niet thuisbericht laten ze ook niet achter. Nog even en ik wacht hem op en dan krijgt ie een honkbalknuppel in zijn nek, komt er eindelijk een andere pakketbezorger hier. Een Postnl punt hebben wij niet in dit dorp omdat die stinkzwam de meeste pakketjes daar in die kleine winkel dumpte. Nu mag ik meer dan 6km rijden om dat pakketje voor de, ben de tel kwijt, op te halen.
Wanneer zal er nu iets positief gedaan worden en dat is die stinkzwam ontslaan en een positieve pakketbezorger in vaste dienst nemen voor een goed salaris.
Weg met die rotte appels. Postnl doe eindelijk een wat je beloofd en dat is dat de pakketjes aan huis worden aangeboden. O en ja wij waren thuis. Op de beveiligingscamera is geen pakketbezorger van Postnl te zien, wel een pakketbezorger van DHL. DUS HET KAN WEL

Dat dit waardeloos bedrijf nu eindelijk na jaren van ergernis eens zorgt dat de pakketjes aan huis worden aangeboden. En DEZE BEZORGER GEEN WERK MEER GEEFT.

Geachte heer, mevrouw,

Erg logisch dat u uw pakketten gewoon bij uw voordeur aangeboden wilt krijgen. Dit is echter geen excuus om u op deze manier op te stellen en bedreigingen te uiten. Wanneer u uw taalgebruik aan kunt passen neem ik uw melding graag in behandeling.

- Uw volledige huisnummer;
    - Uw e-mailadres;
    - De bevestiging of u een gemist briefje heeft ontvangen en of de deurbel werkt.

gedumpt
    Deze ellende is al in 2016 begonnen, en sindsdien heb ik altijd redelijk mijn grieven geuit. Maar op een gegeven moment is de maat vol. Een klacht indienen bij PostNL zelf, dat zet geen zoden aan de dijk. De incompetente, slapende floormanagers, waarom zou je verandering willen ten voordele voor je klanten?
    Er bestaat in Nederland geen klantonvriendelijker bedrijf dan PostNL. Bij de klantenservice werken uitsluitend mensen die tegen je werken. Oplossingen bestaan niet bij hen. Problemen vergroten is iets wat hen kennelijk ingestraald wordt.

PostNL doe je werk en bekijk al mijn klachten op deze site. Of hebben jullie geen dossier aangemaakt, denk het niet want dan zouden jullie een almachtig groot pakhuis moeten hebben om alle dossiers op te bergen.

Dus naam en adres zijn sinds 2016 al bij jullie bekend.
    Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen informatie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding wordt daarom afgesloten.

gedumpt
Er is geen oplossing: dit waardeloos bedrijf met zijn waardeloze klantenservice doet zelf geen moeite om de vorige klachten in te zien.