Klacht POSTNL: Hardleerse PAKKETBEZORGER en BEDRIJF

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 487366
Gebruiker
gedumpt
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ja hoor het is weer zo ver, weer is die stinkh%%& van een pakketbezorger doorgereden, met als smoes: Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL-punt. Zelf een reden geven ze niet, een niet thuisbericht laten ze ook niet achter. Nog even en ik wacht hem op en dan krijgt ie een honkbalknuppel in zijn nek, komt er eindelijk een andere pakketbezorger hier. Een Postnl punt hebben wij niet in dit dorp omdat die stinkzwam de meeste pakketjes daar in die kleine winkel dumpte. Nu mag ik meer dan 6km rijden om dat pakketje voor de, ben de tel kwijt, op te halen.
Wanneer zal er nu iets positief gedaan worden en dat is die stinkzwam ontslaan en een positieve pakketbezorger in vaste dienst nemen voor een goed salaris.
Weg met die rotte appels. Postnl doe eindelijk een wat je beloofd en dat is dat de pakketjes aan huis worden aangeboden. O en ja wij waren thuis. Op de beveiligingscamera is geen pakketbezorger van Postnl te zien, wel een pakketbezorger van DHL. DUS HET KAN WEL

De oplossing

Dat dit waardeloos bedrijf nu eindelijk na jaren van ergernis eens zorgt dat de pakketjes aan huis worden aangeboden. En DEZE BEZORGER GEEN WERK MEER GEEFT.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Erg logisch dat u uw pakketten gewoon bij uw voordeur aangeboden wilt krijgen. Dit is echter geen excuus om u op deze manier op te stellen en bedreigingen te uiten. Wanneer u uw taalgebruik aan kunt passen neem ik uw melding graag in behandeling.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - Uw volledige huisnummer;
    - Uw e-mailadres;
    - De bevestiging of u een gemist briefje heeft ontvangen en of de deurbel werkt.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    gedumpt
    Datum
    Deze ellende is al in 2016 begonnen, en sindsdien heb ik altijd redelijk mijn grieven geuit. Maar op een gegeven moment is de maat vol. Een klacht indienen bij PostNL zelf, dat zet geen zoden aan de dijk. De incompetente, slapende floormanagers, waarom zou je verandering willen ten voordele voor je klanten?
    Er bestaat in Nederland geen klantonvriendelijker bedrijf dan PostNL. Bij de klantenservice werken uitsluitend mensen die tegen je werken. Oplossingen bestaan niet bij hen. Problemen vergroten is iets wat hen kennelijk ingestraald wordt.

    PostNL doe je werk en bekijk al mijn klachten op deze site. Of hebben jullie geen dossier aangemaakt, denk het niet want dan zouden jullie een almachtig groot pakhuis moeten hebben om alle dossiers op te bergen.

    Dus naam en adres zijn sinds 2016 al bij jullie bekend.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

    Helaas hebben wij van u geen informatie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding wordt daarom afgesloten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gedumpt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing: dit waardeloos bedrijf met zijn waardeloze klantenservice doet zelf geen moeite om de vorige klachten in te zien.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen