Opgelost door POSTNL: Heb foute postcode ingevuld.

poppenhuisje

Ik heb per ongeluk een onjuiste postcode ingevuld op 2 enveloppen die ik verstuurd heb. De onjuiste postcode is 2917 GM en het moet zijn 2713 GM.
Het adres en huisnummer dat ik heb ingevuld is wel juist Stadhoudersring 374 in Zoetermeer.

IK zou graag willen dat de 2 enveloppen op het juiste adres bezorgd kunnen worden.
Ik ben heel erg blij dat de 2 poststukken uiteindelijk bezorgd zijn op het juiste adres en dat terwijl ik zelf de postcode niet correct had opgeschreven. Compliment voor de postbezorger.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over twee door u verzonden poststukken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zojuist hebben wij uw vraag telefonisch besproken. Gelukkig gaf u tijdens ons gesprek aan dat de geadresseerde beide poststukken alsnog heeft ontvangen. Als één van de adres gegevens niet correct is, proberen wij het adres altijd intern te corrigeren. Hierdoor heeft de geadresseerde de zendingen wel later ontvangen dan u normaal gesproken van ons gewend bent.