Opgelost door POSTNL: Heb foute postcode ingevuld.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 577877
Gebruiker
poppenhuisje
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb per ongeluk een onjuiste postcode ingevuld op 2 enveloppen die ik verstuurd heb. De onjuiste postcode is 2917 GM en het moet zijn 2713 GM.
Het adres en huisnummer dat ik heb ingevuld is wel juist Stadhoudersring 374 in Zoetermeer.

Gewenste oplossing

IK zou graag willen dat de 2 enveloppen op het juiste adres bezorgd kunnen worden.
Geboden oplossing
Ik ben heel erg blij dat de 2 poststukken uiteindelijk bezorgd zijn op het juiste adres en dat terwijl ik zelf de postcode niet correct had opgeschreven. Compliment voor de postbezorger.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over twee door u verzonden poststukken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zojuist hebben wij uw vraag telefonisch besproken. Gelukkig gaf u tijdens ons gesprek aan dat de geadresseerde beide poststukken alsnog heeft ontvangen. Als één van de adres gegevens niet correct is, proberen wij het adres altijd intern te corrigeren. Hierdoor heeft de geadresseerde de zendingen wel later ontvangen dan u normaal gesproken van ons gewend bent.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen