Klacht POSTNL: Heb ik al gezegt

Klachtnummer
# 343500
Gebruiker
Praktijken#Zwolle
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb ik al 2 x eerder doorgegeven

De oplossing

Door dit op te halen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een pakketzending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Graag zou ik u van dienst zijn, echter kan ik dit niet zonder aanvullende informatie. Zou u nog een uitleg kunnen verstrekken zodat ik kan onderzoeken wat er mogelijk is?

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen