Klacht POSTNL: Heb verzoek van post.nl ontvangen om portokosten te betalen + kosten

Klachtnummer
# 137763
Gebruiker
Rm
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb de code ingevoerd op post.nl/betalen en mijn postcode maar zie geen poststuk maar een zwart beeld. Ook geen ontvanger gegevens. Heb dus geen idee wat dit over gaat en dus geen intentie om te betalen. Zou graag weten hoe ik verder gedoe met dit verzoek kan voorkomen.

Gewenste oplossing

Graag meer duidelijkheid waar dit precies over gaat

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Molendijk,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u geen poststuk kunt vinden op onze website naar aanleiding van een portokaart die u heeft gekregen. Graag informeer ik u hierover.

    Wanneer u het in een andere browser probeert, moet het als het goed is wel lukken om het betreffende poststuk na te kijken. Wanneer blijkt dat dit toch onterecht is, kun u altijd weer contact met ons opnemen met onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen