Klacht POSTNL: heel veel van ons trouwkaarten zyn niet aan gekomen

Graba Graba

we hebben over de 100 trouwkaarten verstuurd er zyn er veel niet aan gekomen en er waren kapotte kaarten by hoe kan zo iets we zyn er kapot van en nog wel met bubbele postzegels we zyn zeer verdrietig willem en annie overgoor gras baan 164 5658er eindhoven mail adres anniedesmit@hotmail.com

ik weet t niet zyn zeer bedroeft

Geachte heer en mevrouw Overgoor,Hartelijk dank voor jullie bericht op deze website. Ik kan me voorstellen dat jullie erg teleurgesteld zijn dat de bezorging van jullie trouwkaarten niet goed is verlopen en bied jullie hiervoor mijn verontschuldigingen aan. Om een melding te kunnen maken en een onderzoek in te stellen ontvang ik enige aanvullende gegevens van jullie. Op welke datum zijn de kaarten verzonden en op welke locatie zijn ze aangeboden? Hoeveel kaarten zijn er niet aangekomen en hoeveel zijn er beschadigd bezorgd? Ik zie jullie reactie met de gevraagde informatie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tamar