Klacht POSTNL: Heel vervelend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 577823
Gebruiker
Blokpoel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goedendag ,ik heb nog steeds niet mijn pakket ontvangen uit australie wat op 4 oktober in Nederland is aangekomen, van 4 oktober tot 31 december heeft het ergens in Den Haag rond geslingerd, zondag 2 januari is het vanuit Den Haag naar Amsterdam gestuurd en vanaf dat moment ligt het dus alweer 17 dagen in Amsterdam.
Ik woonzelf in Voorburg en dat is naast Den Haag ! Waarom gaat het pakket nu ineens naar Amsterdam ?
Ik wil nu weleens weten wanneer ik dit ga ontvangen
mijn email adres is aadblokpoel@gmail.com en het tracking nr is van
australie post LK129574017AU

Gewenste oplossing

uitzoeken waar dat pakket is !!!!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een door u te ontvangen importzending vanuit Australië. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek heb ik uitgelegd dat ik helaas niet voor u heb kunnen achterhalen wat de status is van uw zending. Daarom heb ik u geadviseerd om de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek naar uw pakket aanvragen. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen