Opgelost door POSTNL: Hele dag thuis, krijg ik een "is niet thuis" online

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 89285
Gebruiker
Malistix
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had een kadeautje voor mijn neefje besteld en ben speciaal thuis gebleven. Er stond online dat ze tussen 14:00 en 17:30 zouden komen en rond 17:00 stond er "klant niet thuis tweede bestelpoging maandag" geen briefje in mijn brievenbus, de huismeester had ook geen postbode gezien.

Mooi hoor, die man van dat pakketje zat vast al lekker thuis en ik zit morgen op een verjaardag zonder kadeau, PET AF. niet dus.

De oplossing

zorg dat dit niet meer voorkomt in de toekomst ik woon in regio den haag

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dag David,Dat is ontzettend balen! Is het pakket inmiddels afgeleverd? Indien dat niet het geval is, ontvang ik graag de 3s (track&trace) code van u zodat ik kan nagaan wat de status precies is.Met vriendelijke groet,
    Mena - PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Malistix
    Datum
    Het pakje is inmiddels afgeleverd. Ik heb van meerdere mensen in de flat vernomen dat die dag gewoon niks is afgeleverd. Ik hoop dat dit niet meer gebeurd in de toekomst, kan gewoon echt niet, zeker niet net voor de feestdagen.In ieder geval bedankt voor de reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Malistix
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen