Klacht POSTNL: Hele dag thuis en toch ligt er een briefje dat ik niet thuis was!!!!

marion

Tussen 13.30 en 17.30 zou er worden bezorgd op oudejaarsdag.
Ik heb beneden bij de hoofdingan een bel en bij de voordeur!
Beide werken luid en duidelijk en ik ben niet doof!!
De hele dag thuis geweest en toch ligt er een briefje en via de mail een bericht dat ik niet thuis was!!!! Postbezorger wilde kennelijk heel snel zijn route doen die dag!!Dan probeer je het afleveradres te veranderen via mijn pakket omdat ik de verdere week niet thuis ben en dat lukt gewoon niet.
Dan maar bellen met klantenservice...... en die weten ook niet hoe dit kan! !!
Moeilijk verhaal over bijbetalen en sommige postcode gebieden die niet te veranderen zijn bla bla bla! !
Dus.....komt het gewoon de tweede keer voor niets om vervolgens naar het postkantoor te worden gebracht waar ik het dan volgende week op mijn vrije dag eindelijk kan gaan ophalen! !! Dit is toch om hels van te worden!!

Zaterdag op mijn werk bezorgen! !
Maar dat zal wel niet lukken.
En bezorgers die echt aanbellen!!

Geachte mevrouw de Bont,Wat enorm vervelend dat het zo is misgelopen. Normaal gesproken kunnen wij dit controleren door middel van uw barcode.
    Na de eerste bezorgpoging zijn inderdaad extra bezorg opties tegen bijbetaling maar u bent niet verplicht om hier gebruik van te maken. Bijvoorbeeld de optie om het direct af te leveren naar het afhaalkantoor zitten geen kosten aan verbonden.
    Bij een aantal webshops is het ook al mogelijk om direct te kiezen voor zaterdag bezorging. Is er al een klacht gemeld? Als dit niet het geval is doe ik dit graag voor u. Zou u mij de barcode van het pakket kunnen sturen? Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,
    Nans