Klacht POSTNL: Hele slechte bezorger die zijn best niet doet en pakketjes structureel niet bezorgd.

Blondie181024

Pakketjes bezorgd volgens track and trace. Echter geen briefje in de brievenbus en ook niet bij 1 van de buren bezorgd. Nu 3e x in 1 week dat het misgaat bij het bezorgen van pakketjes door POST NL. Word er moe van.

mijn pakketje bezorgen en nu wil ik wel eens direct contact met een klantenservice medewerker en niet een griet in Suriname die me nergens mee kan helpen. Ik wil gebeld worden en te woord gestaan worden, zodat ik weet dat er iets met de klachten over deze bezorger gedaan wordt.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakketten niet afgeleverd zijn terwijl de status in Track & Trace aangeeft dat de zendingen bezorgd zijn op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde codes heb ik de status gecontroleerd. Ik zie inderdaad ook dat deze pakketten op 3 oktober afgeleverd zouden zijn op uw adres, het spijt me dat dat niet het geval is geweest en ik begrijp dat u de pakketten ook niet bij uw buren heeft aangetroffen. Omdat het gaat om standaard zendingen, is een handtekening voor ontvangst niet nodig bij aflevering. Ook zijn deze zendingen niet verzekerd, dit betekent dat ik geen onderzoek kan instellen om de situatie te onderzoeken. Ervaring leert dat een pakket in een situatie als deze vaak alsnog aankomt. Indien u de pakketten op dit moment nog niet in uw bezit heeft raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. U heeft namelijk aan de afzender betaald voor uw aankoop en heeft daarom een overeenkomst met deze persoon. De verzender kan een klacht bij ons melden. De afzender is onze klant/opdrachtgever, heeft ons betaald en heeft een overeenkomst met ons over de bezorging. Ik hoop uiteraard dat u de zendingen inmiddels in uw bezit heeft of dat u samen met de afzender(s) tot een passende oplossing kunt komen. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.