Klacht POSTNL: Hele slechte handelingen

14 februari om 16:13 Een pakketje naar Italie Florence,

NIET aangekomen!!

Ik heb het pakket met Track and trace en verzekerd + afzender verzonden en na een paar weken ging ik bellen omdat er op het Track&Trace stond dat het pakketje nog niet was aangekomen.

Antwoord:
Dat het nog een tijdje kan duren.
Na een maandje belde ik nog 1 keer want er stond dat het was aangekomen in Florence,
Antwoord:Het pakket zou vandaag met toeval bezorgd worden aan huis.
Wat niet zo was....
geen brief en geen man/vrouw aan de deur
Na een paar dagen ging ik nog een keer bellen
Want op het website stond dat het pakket weer een reis ging maken richting Rome.
Antwoord:Ons familie het zelf moest ophalen bij het dichtstbijzijnde Postkantoor kon ophalen *Rome* of bellen om het te laten verzenden.

En wanneer familie ging bellen was het pakket terug richting NL:
Zending kon niet bezorgd worden, omdat het een niet-bestaand adres

De telefoonkosten is achterlijk duur (45Ct p/min! exlc start)
Ik ben meer kwijt aan het bellen dan het Track and Trace

Ik verwacht dat mijn pakket dit keer wel veilig aankomt bij het desbetreffende persoon/aflever adres

Ik verwacht een compensatie als het kleding niet meer past voor de Baby.
Ik verwacht een mogelijke compensatie qua waardeloze telefoonkosten.

Geachte heer/ mevrouw zeng,Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik kan mij voorstellen dat u de zending graag op de plek van bestemming wilt hebben.
    Uiteraard heb ik de barcode nagekeken en zoals u zelf ook al aangeeft, is de zending inmiddels retour afzender. Helaas kan ik dit proces niet stoppen. U geeft aan dat u een vergoeding zou willen ontvangen van de gemaakte kosten en de inhoud van de zending. Dit betreft gevolgschade en wordt helaas niet vergoed. Uiteraard excuus voor alle ongemakken welke u en uw familie heeft ondervonden. Er vanuit gaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annelies
    PostNL Webcare
    Chun
    Ik vind het gewoon waardeloos,Ik heb heel duidelijk de afzender op het pakket gezet en als jullie
    De afzender niet meer leesbaar maakt dan is dat jullie probleem?Ik wil het pakket terug zonder tebellen en het aangetekend verstuurde bedrag terug.
    Geachte heer/ mevrouw zeng, Hartelijk dank voor uw reactie, graag bericht ik u als volgt.Ik begrijp dat het erg vervelend is. Aangezien de zending al langere tijd onderweg is, stuur ik u een navraagformulier toe. Hiermee kunt u een onderzoek opstarten naar de zending. Helaas kan ik het proces niet versnellen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Annelies
    Chun
    Ik wil een antwoord,Mijn familie heeft niet eens een brief/notificatie gekregen dat zij een pakketje
    ergens moesten ophalen en het werd gewoon terug gestuurd dat is gewoon niet normaal.En ik wil nog steeds een antwoord op mijn vraag
    stuur die pakketje terug zonder dat ik hoef te bellen en of ik mijn verzend + aangetekende kosten terug krijgen om het zsm terug testuren.Met vriendelijke groet,Chun