Klacht POSTNL: Hele slechte servies en chauffeurs

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 272495
Gebruiker
Heel jammer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 6-sep zou de pakketdienst komen tussen 09:30 en 11:30 maar in de loop van de dag werd dat 16:00.
Dat kan altijd druk op de weg veel klanten.
Om 18:30 kregen we weer een mail dat de chauffer langs was geweest en ons niet thuis had aan getroffen.
Geen briefje in de bus niets en daar komt dat ik op dit moment slecht ter been ben dus ik voor het raam naar buiten zit te kijken en allles maar dan ook alles zie wat er in de straat gebeurd.
Servies gebeld jammer dat kon ook de chauffer niet te pakken krijgen morgen weer een dag.
Volgende dag de mail 09:30 tot 16:00 niemand geweest weer servies gebeld ach meneer ze bezorgen tot 20:00 dus rustig aan.
Nu vandaag weer een mail bezorgen tussen 08:30 en 11:30
Als er zo met de klanten word om gesprongen snap ik nu wel dat er geld bij moet .

Dit verhaal ook op face book en al meer dan 1000 reactie met de zelfde ervaring.

De oplossing

Sowieso eerlijk zijn en chauffeurs die niet liegen en bedriegen dit brengt je bedrijf een hele slechte naam

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Burghout,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet heeft aangebeld terwijl je gewoon thuis was. Dat is zeker niet fijn en absoluut niet de bedoeling.

    Ik heb voor u gekeken en ik zie dat er een klacht is aangemaakt en dat de bezorger hierop is aangesproken. Ik verwacht dat het niet weer zal gebeuren en dat de zendingen gewoon bij je worden bezorgd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL
  2. Auteur
    Heel jammer
    Datum
    Zo en klaar ben je weer .sorry we zullen er op letten ik heb mijn klacht ook op face booke gezet en u weet zeker wel wat de reacties waren heb er in totaal 1104 gehad waar van 1843 negatief met de zelfde klachten of zelfs nog erger .
    Ik zou me al bedrijf dood schamen als dit vaak voor komt.
    Zo niet uw bedrijf gaat vrolijk door sorry en klaar ben je weer heb dit ook bij twee tv programma's aangekaart en die zouden er ook eens induiken want die hebben nog veel meer klachten over de PostNL

    Echt ik snap niet dat u met een mailtje er mee weg wil komen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Heel jammer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zo als altijd bij post.nl we spreken de besteller er op aan en dat was het dan. En de beste man gaat gewoon verder met zijn ( werk) en doet net of zijn neus bloed. De ( klantenservice) heeft weer een klacht afgehandeld in hun ogen. Vervolgens gaan ze weer op hun handen zitten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen