Klacht POSTNL: Hele sledchte service door de bezorger

Klachtnummer
# 339100
Gebruiker
Anouk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben vandaag tussen 11:40 en 13:40 heel de dag thuis geweest om mijn pakket in ontvangst te nemen, maar de bezorger heeft nooit aangebeld en gewoon maar een briefje door de bus gedauwd, en dit heb ik binnen die tijd ook niet waargenomen maar ruim na de bezorgtijd. Erg slecht dit

De oplossing

Zorg ervoor dat je bezorgers gewoon op tijd zijn en hun taak doen: pakketjes afleveren bij mensen thuis en ze niet doodleuk afleveren bij een afhaalpunt als dat voor hen beter uitkomt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er niet is aangebeld terwijl u wel aanwezig was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Graag ontvang ik van u nog enkele aanvullende gegevens ter verificatie:

    - de verzendcode. Deze begint met 3S
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice


Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen