Opgelost door POSTNL: Help me het pakket te traceren waarvan USPS zegt dat het is bezorgd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 374487
Gebruiker
M.L. Folkers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Post nl,
Er zou een pakketje bezorg zijn vanuit Amerika aangeleverd door USPS. Niks ontvangen ook geen berichtje toen ik niet thuis was.

De oplossing

Mijn pakket bezorgen of boven water krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht.

    Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt, komt er informatie tevoorschijn. Omdat er kosten bij dit pakket zijn gekomen is het direct naar een PostNL locatie gegaan en u ontvangt dan per post een afhaalbericht. Dit bericht was vermoedelijk op het moment dat u dit bericht heeft geplaatst nog onderweg. Dit kan een paar dagen duren. Ik zie gelukkig dat u het pakket inmiddels heeft kunnen afhalen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.L. Folkers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Antwoord op de gestelde vraag.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen