Opgelost door POSTNL: Help me het pakket te traceren waarvan USPS zegt dat het is bezorgd

M.L. Folkers

Beste Post nl,
Er zou een pakketje bezorg zijn vanuit Amerika aangeleverd door USPS. Niks ontvangen ook geen berichtje toen ik niet thuis was.

Mijn pakket bezorgen of boven water krijgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht.

Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt, komt er informatie tevoorschijn. Omdat er kosten bij dit pakket zijn gekomen is het direct naar een PostNL locatie gegaan en u ontvangt dan per post een afhaalbericht. Dit bericht was vermoedelijk op het moment dat u dit bericht heeft geplaatst nog onderweg. Dit kan een paar dagen duren. Ik zie gelukkig dat u het pakket inmiddels heeft kunnen afhalen.

M.L. Folkers
Antwoord op de gestelde vraag.