Klacht POSTNL: Herhaaldelijke fout bij bezorgen

Klachtnummer
# 404512
Gebruiker
P.Hoogenboom
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij moeten een pakket krijgen, maar vorige week 1e poging- pakket bezorger te laat daardoor niet meer tuis. 2e poging- pakket bezorger zegt dat hij er was maar is nooit gekomen, hierna klacht ingediend. Pakket is weer terug afzender gestuurd. Deze week opnieuw opgestuurd 3e poging- zou vandaag bezorgt worden maar ineens springt de T&T om naar Gesloten: pakket bezorging uitgesteld tot volgende werkdag. Opgebeld dit geld normaal gesproken voor bedrijven, dit is geen bedrijf maar al 17 jaar mijn woon huis. Weer klacht ingediend. Nu onzeker of pakket morgen komt voor 4e bezorg poging. Ik ben diep diep teleur gesteld door de houding van postnl die over komt als ja jammer dan wij kunnen niet meer voor u doen. Ik eis een verklaring waarom dit zo gaat, en wij nu een totaal aan 15 uur!!!! hebben thuis gezeten voor niets.

Gewenste oplossing

Wij willen ons pakket hebben en een verklaring hoe dit kan gebeuren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat naar dat de bezorging van uw zending zo verbitterd loopt. Ik heb even voor u gekeken en zie dat er onlangs een melding van gemaakt is. Hier uit is gebleken dat deze zendingen retour moesten gaan en dus niet bij u afgeleverd kon worden. Om dit te onderzoeken is het raadzaam de afzender te contacteren om een onderzoek voor u op te stellen om te kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen