Opgelost door POSTNL: herinnering rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 96431
Gebruiker
joet
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik krijg een herinnering van een bedrag van 1.92 wat ik moet betalen. Maar wij hebben geen brief of kaart ontvangen waarvan wij wisten dat er te weinig zegels op zaten. en zoiezo dus ook geen afzender. ik vraag me af waarom ik dit moet betalen?? en meteen een herinnering ontvang ipv een gewone rekening ook...??

post nl herinnering D03.150112.00471

MVG,

Gewenste oplossing

ongedaan maken van deze herinnering
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Vervelend om te horen dat u een portokaart heeft ontvangen. Ik heb gekeken en deze is inderdaad onterecht geweest. Excuses hiervoor. U mag de sticker op de kaart verwijderen en deze retourneren met de melding 'afgehandeld in overleg met klantenservice PostNL'.Met vriendelijke groet,Nienke
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    joet
    Datum
    oké. bedankt

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen