Klacht POSTNL: Herstel sticker en slechte afhandeling klachten.

Klachtnummer
# 394470
Gebruiker
J. Jansen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goedendag.

Ik krijg constant mijn post te laat binnen. En wat mij opvalt is dat er altijd op die post een herstel sticker zit terwijl het adres wel gewoon klopt. Nu lees ik overal (reacties van postnl medewerkers zelf) dat dit komt door het systeem dat de adressen automatische uitleest. Wat voor een systeem is dat als het constant fout gaat. Ik word er namelijk echt moe van ondertussen en ben duidelijk niet die enige die tegen dit probleem aan loopt. Hopelijk doen jullie nu wel is wat met een klacht. Want klachten over pakketten die niet worden geleverd of bezorgers die naar de buren lopen en zeggen dat ik niet thuis ben terwijl ik in mn voordeur bij de galerij al sta te wachten lijkt me niet normaal. Heb de bezorger toen naar boven geroepen. Let wel dat is gewoon mijn voordeur! Om hem aan te spreken en mijn pakket te ontvangen. Zegt die ook nog heel grappig dat die haast had.. en dat is niet de eerste keer dat dit gebeurd. wat een bedrijf zijn jullie toch...

Gewenste oplossing

Dat er eindelijk is iets word gedaan met klachten en niet alleen woorden en dat het voor hun dan ‘opgelost’ is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost en pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het kwalijk dat er er meerdere zendingen vertraagd zijn geraakt en met een herstel sticker zijn afgeleverd. Dit houdt in dat de zendingen in het automatische sorteerproces niet juist zijn gesorteerd. Dit hebben ze opgemerkt en handmatig hersteld. Deze zendingen zijn dan niet foutief afgeleverd, omdat ze het hebben kunnen herstellen. Aangezien u aangeeft dat dit al meerdere malen is voorgevallen wil ik hier graag een melding over opmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Kunt u bevestigen dat dit stickers van PostNL zijn en dat er de melding herstellen aan geadresseerde vermeld staat?

    - Op welke data heeft u deze post ontvangen en op welke data is de post verzonden?

    - Wat is uw e-mail adres?

    - Mocht u nog een Track & Trace code hebben van een pakket waarbij de chauffeur het niet op uw adres heeft aangeboden, dan ontvang ik deze ook graag van u. Zou u dan tevens kunnen aangeven of uw bel goed werkt en of de chauffeur een kennisgeving heeft achtergelaten?

    - Klopt het dat er nog een subnummer bij uw huisnummer hoort? Die vallen wel eens weg via deze site.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen