Klacht POSTNL: Herstel sticker en slechte afhandeling klachten.
Details
Klacht
Goedendag.Ik krijg constant mijn post te laat binnen. En wat mij opvalt is dat er altijd op die post een herstel sticker zit terwijl het adres wel gewoon klopt. Nu lees ik overal (reacties van postnl medewerkers zelf) dat dit komt door het systeem dat de adressen automatische uitleest. Wat voor een systeem is dat als het constant fout gaat. Ik word er namelijk echt moe van ondertussen en ben duidelijk niet die enige die tegen dit probleem aan loopt. Hopelijk doen jullie nu wel is wat met een klacht. Want klachten over pakketten die niet worden geleverd of bezorgers die naar de buren lopen en zeggen dat ik niet thuis ben terwijl ik in mn voordeur bij de galerij al sta te wachten lijkt me niet normaal. Heb de bezorger toen naar boven geroepen. Let wel dat is gewoon mijn voordeur! Om hem aan te spreken en mijn pakket te ontvangen. Zegt die ook nog heel grappig dat die haast had.. en dat is niet de eerste keer dat dit gebeurd. wat een bedrijf zijn jullie toch...
Gewenste oplossing
Dat er eindelijk is iets word gedaan met klachten en niet alleen woorden en dat het voor hun dan ‘opgelost’ is.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.