Klacht POSTNL: het adres in Polen was zeker volledig correct vermeld:

R.Michalik-Langendam

Uw Vraag: was het adres WEL volledig correct vermeld ?
Geachte heer/Mevr, het adres in Polen was zeker volledig correct vermeld: Gargulinski Cisowa 11 Poznan Polen 61475. Op de doos was in het Pools vermeld dat er geen mogelijkheid was om bericht achter te laten.
Dit was niet het geval. Het aangrenzende huis ernaast is zelfs familie van de geadresseerde.

graag zo snel mogelijk terugstorting verzendkosten €25 + € 3 euro voor doos nr 5

Uiteraard niet fijn dat uw zending onterecht retour is gezonden. Om een vergoeding te ontvangen zal onze onderzoeksafdeling hier een uitspraak over moeten doen. Ik heb u daarom een mail gestuurd met een formulier. Als u deze even volledig in wilt vullen dan zal dit onderzoek opgestart worden. Onze onderzoeksafdeling zal dan binnen 12 werkdagen contact met u opnemen met een status update.