Klacht POSTNL: het andere doen als afgesproken

Distributiebedrijf

Ongeloofwaardigheid

het inzien van fouten.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op dit moment kan ik uit uw bericht niet opmaken wat er precies aan de hand is. Zou u uw klacht zo precies mogelijk willen omschrijven? Als het een pakket betreft, stuurt u dan gelijk de traceercode mee?

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Distributiebedrijf
    De bezorger had een briefje achtergelaten waar geen barcode op stond, dus bij de PostNL locatie wilden ze zonder de code niets meegeven. Daarna heb ik met PostNL getelefoneerd en gechat met een ene Jaqueline. Met de vraag of PosttNL met de desbetreffende Postlocatie een uitzondering kon maken, met behulp van mijn KVK, paspoort of rijbewijs. Daar stond PostNL wel voor open werd mij verteld. Wat er daarna gebeurde is ongekend, PostNL neemt dus contact op met de Shop en vertelde aan de medewerker dat ik dat pakketje echt niet mocht meenemen zonder barcode.... Precies het tegenovergestelde van wat er mij werd beloofd. Zulke praktijken kunnen toch echt niet.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met deze situatie. Ik wil graag voor u nakijken wat ik in dit geval voor u kan betekenen. Kunt u aangeven wanneer u het briefje had ontvangen? En weet u zo ook wie de afzender is van het pakket.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.