Opgelost door POSTNL: Het blijft hetzelfde liedje...

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 413154
Gebruiker
Freakflower
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1 januari 2020
Nou, nou, POSTNL….
Gisteren, 31 december na ongeveer 3 weken, eindelijk post gekregen: 1 kerstkaart….
Die andere 25 kerstkaarten, die ik mis ? Misschien zie ik ze nooit meer…
En nog zoiets moois van POSTNL: Vandaag, ja echt, vandaag kreeg mijn vader, die naast ons woont,
een brief: een herinnering, dat hij nog niet betaald had.
Was het een overijverige postbode, die vandaag het goede voornemen had, om voortaan de post maar gewoon af te leveren ? Ik geloof het niet, ik heb geen vertrouwen in de werkwijze van POSTNL….
Nee, een of andere buur zal deze brief hebben ontvangen… Dus op het verkeerde adres gepost…
Mijn vader had waarschijnlijk al eerder een brief met dezelfde acceptgiro moeten hebben ontvangen, maar die vorige brief is of op een verkeerd adres, of nooit afgeleverd. Misschien wel aan een buur in onze straat, die dacht: alweer een verkeerd geposte brief, de zoveelste keer, ik gooi hem maar weg. Straks kan mn vader van 94, extra boete betalen, omdat POSTNL faalt.
Nee, wat een schamele vertoning van POSTNL; ze willen wel een melding maken, iets onderzoeken,
maar we hebben nog steeds geen kerstpost…. enz. enz….

De oplossing

Ik wil gewoon mijn post.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de de bezorging niet correct verloopt en dat uw meerdere zendingen waaronder heel veel kerstkaarten nog niet heeft ontvangen. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover een klacht heeft ingediend bij onze klantenservice. Er is een klacht aangemaakt en dit is opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die heeft dit inmiddels besproken en zal de bezorging op uw adres extra in de gaten houden. Ik hoop dat het vanaf nu weer correct zal verlopen en dat de rest van de kerstkaarten ook nog zullen aankomen. Ik hoop dat uw vader zelf melding bij ons zal maken aangezien u aangeeft dat de bezorging daar ook niet correct verloopt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Freakflower
Datum
Uiteindelijke oplossing
De post lijkt war beter verzorgd te worden, het druppelt nu geleidelijk binnen. Bijvoorbeeld kerstkaarten, een boek, de vorige radiogids hebben we ook gekregen! Ik hoop dat het nog beter zal gaan....
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen