Klacht POSTNL: Het blijft onduidelijk waar het is en komt niet tot het versturen naar mijn huis 1911BS 12 adres .

Gebruiker1658904242

Ik ben de verstuurder van mijn eigen pakket opgestuurd van Post .Nl punt 7591MA naar Post .nl punt 1911HP 1, de ontvanger heeft het niet aangenomen en retour gedaan met de bezorger . Nu ligt het pakket al een week in een depot met nu een retour adres op van 2500NA wat niet de bedoeling en mij onbekend is het pakket moet naar mijn huisadres maar Post .nl neemt tot nu toe geen actie om aan mij een adres te vragen via Track en Tracé om het juiste adres te vragen waar het uiteindelijk heen moet . Ik zou heel graag een discrete oplossing willen hebben om het te ontvangen . Post .nl heeft ieder keer een ander verhaal en tot oplossing komt het niet ik voel me echt afgescheept .Het liefst haal ik het op dan weet ik zeker dat ik het heb . Volgens mijn info weten ze nu niet waar het heen moet daarom gaat het naar het Depot en uiteindelijk krijg ik het niet meer terug .

Mij vragen om een adres om het pakket te ontvangen een ook echt tot actie komen om het op te lossen . ik ben al meer dan een week om ook maar 1 stap verder te komen om mijn bezit terug te krijgen maar nu ben ik echt te einde raad . Help mij alstublieft .

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een naar u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals zojuist telefonisch besproken, zal ik een onderzoek starten naar uw zending. Om het onderzoek volledig op te kunnen starten heb ik een aantal gegevens van u nodig, deze heb ik per e-mail bij u uitgevraagd. Ik zie graag uw reactie tegemoet.