Klacht POSTNL: Het dubbele van een pakket betalen,de lol is ervan af.

happy Niet opgelost
Brenda

Beste PostNL ik heb voor een artikel tweemaal het bedrag betaald dan dat ik hoor te betalen. En wat nog erger is ik moet nu voor elk pakket uit het buitenland betalen ik vind het heel erg! En graag wilde ik informatie waar ik mijn geld terug kan krijgen want ik heb voor een pakket €33,67 moeten betalen. Terwijl het pakket mij €52 euro heb gekost. Graag meer info hier over.

Kijken als het waar het aan lig dat ik als klant,op elk pakket betaald. Als het geen €17,50 is dan is het €16,50 en nu €33,67 dit gaat ver!!!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de tarieven van zendingen naar het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp uw bericht niet helemaal. Bent u het niet eens met de hoogte van de tarieven of is er iets misgegaan bij het online aanmaken van een verzendlabel? Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Kunt u toelichten of dit inderdaad bij het aanmaken van een label is ontstaan?

- Voor welk product heeft u precies gekozen en naar welk land heeft u het pakket verzonden? Wat is de Track & Trace code van het pakket?

- Wat is het ordernummer van het label?

- Wat is uw e-mail adres?

Brenda
Niets! Ik moest dood gewoon weer betalen voor een ander pakket die ik kreeg. Ben er klaar meer is iMac handeling denhaag.