Klacht POSTNL: Het dubbele van een pakket betalen,de lol is ervan af.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 430346
Gebruiker
Brenda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste PostNL ik heb voor een artikel tweemaal het bedrag betaald dan dat ik hoor te betalen. En wat nog erger is ik moet nu voor elk pakket uit het buitenland betalen ik vind het heel erg! En graag wilde ik informatie waar ik mijn geld terug kan krijgen want ik heb voor een pakket €33,67 moeten betalen. Terwijl het pakket mij €52 euro heb gekost. Graag meer info hier over.

De oplossing

Kijken als het waar het aan lig dat ik als klant,op elk pakket betaald. Als het geen €17,50 is dan is het €16,50 en nu €33,67 dit gaat ver!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de tarieven van zendingen naar het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp uw bericht niet helemaal. Bent u het niet eens met de hoogte van de tarieven of is er iets misgegaan bij het online aanmaken van een verzendlabel? Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Kunt u toelichten of dit inderdaad bij het aanmaken van een label is ontstaan?

    - Voor welk product heeft u precies gekozen en naar welk land heeft u het pakket verzonden? Wat is de Track & Trace code van het pakket?

    - Wat is het ordernummer van het label?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brenda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets! Ik moest dood gewoon weer betalen voor een ander pakket die ik kreeg. Ben er klaar meer is iMac handeling denhaag.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?