Klacht POSTNL: het is een oplichting.

Gebruiker1530550593

ik had een order geplaatst bij hun voor Erogen-X.dat moest ik bij levering aan huis betalen. 91,00 euro.maar wat zij beloofd hadden kwa werking daarvan dat was een leugen.het spul werkt totaal niet.ik heb er spijt van dat ik direct betaald hebt.ja stom maar naderhand denk je wat had ik het maar geweigerd.die firma stond later met een ander product en foto,s van mensen die het zogeaamd hadden gebruikt en zeer tevreden waren.allemaal nep. die foto,s hebben ze zelf geplaatst.het is een grote oplichtersbende.kunt U die niet aanspreken of laten verwijderen van het internet?

dat ze mij de 91,00 euro terug storten op mijn rekening.

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat het product dat u heeft besteld niet blijkt te functioneren. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Graag wil ik reageren op uw bericht.

PostNL is niet verantwoordelijk voor de inhoud van uw pakket. Als dit pakket onder rembours is verzonden, dan gaat deze betaling naar het bedrijf waar u de bestelling heeft gedaan. Ik kan u hierbij niet van dienst zijn. U heeft een overeenkomst met de afzender. Mocht het om fraude gaan en de afzender werkt niet mee, dan zou u kunnen overwegen om aangifte te doen bij de politie.