Klacht POSTNL: het is liegen over bezorging

hetkannietwaarzijnen het iswaar500

bezorging van een aangetekende brief. verstuurt op 8 -12-2019
niet aangekomen
post nl zegt dat de brief is aangekomen, zij liegen

achterhalen waar mijn aangetekende brief is.. de brief was heel belangrijk

Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat uw aangetekende brief nog niet aan is gekomen. Ik zie ook dat u via een andere weg al contact met ons op heeft genomen om hier een onderzoek naar op te starten. Onze onderzoeksafdeling zal binnen enkele werkdagen contact met u opnemen met een status update van dit onderzoek.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat u graag snel meer wilt weten. Ik heb het opnieuw doorgezet en verwacht dat er snel contact wordt opgenomen. Heeft u eind volgende week nog niets vernomen, neem dan weer contact op met onze klantenservice. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid.