Klacht POSTNL: het is liegen over bezorging

Klachtnummer
# 409968
Gebruiker
hetkannietwaarzijnen het iswaar500
Datum
2 reacties

Details

De klacht

bezorging van een aangetekende brief. verstuurt op 8 -12-2019
niet aangekomen
post nl zegt dat de brief is aangekomen, zij liegen

De oplossing

achterhalen waar mijn aangetekende brief is.. de brief was heel belangrijk

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat uw aangetekende brief nog niet aan is gekomen. Ik zie ook dat u via een andere weg al contact met ons op heeft genomen om hier een onderzoek naar op te starten. Onze onderzoeksafdeling zal binnen enkele werkdagen contact met u opnemen met een status update van dit onderzoek.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat u graag snel meer wilt weten. Ik heb het opnieuw doorgezet en verwacht dat er snel contact wordt opgenomen. Heeft u eind volgende week nog niets vernomen, neem dan weer contact op met onze klantenservice. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?