Klacht POSTNL: Het is ongehoord dat dit bedrijf een vergunning voor bezorging heeft

Postnl

Pakketten bezorgd op de meest vreemde tijden dus niet thuis
Van de 10 pakketten gaan er 9 fout
Geen melding pakket is op postkantoor
Pakket retour terwijl wij thuis waren
Klachten onmogelijk in te dienen
Gaat al jaren fout

Ik wil mijn geld terug voor de al jaren voortdurende ellende die wij hierdoor hebben
Geen, volledig ontkenning en standaard scripttaal.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van pakketten op uw adres al jaren niet goed verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat pakketten op de meest vreemde tijden worden aangeboden, dat u geen meldingen ontvangt wanneer een pakket op het postkantoor ligt en dat pakketten retour gestuurd worden. Verder begrijp ik dat het voor u onmogelijk is om klachten in te dienen. Mijn excuses voor alle overlast. Ik wil de situatie heel graag wat beter voor u bekijken, hiervoor heb ik echter wel concrete informatie en voorbeelden nodig. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en eventueel een klacht door te kunnen geven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is er recent misgegaan en wat is de Track&Trace code van de betreffende zending?

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Bedankt voor uw reactie. Helaas is in deze conversatie niet te lezen over welke code u specifiek een vraag heeft. Mocht u deze informatie niet kunnen afleveren, dan kunnen wij u helaas niet verder helpen en zijn wij genoodzaakt om de klacht af te sluiten.

Daarnaast is er op uw postcode en huisnummer maar één klacht te vinden. Deze komt van 18-3-2019. Ik zie echter wel dat u een Zakelijk account heeft bij PostNL. Hier hebben wij, als consumenten klantenservice, geen inzicht in. Als uw klacht gaat over een zakelijke zending, raad ik u aan om contact op te nemen met PostNL Zakelijk via: postnl.nl/klantenservice/zakelijk.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer/ mevrouw,

Ik snap dat dit niet het gewenste antwoord is maar helaas kan ik zonder Track & Trace code het proces van uw pakket uit China niet inzien. Pakketten zonder Track & Trace code worden via de briefpost afgeleverd. Als een pakket niet door de brievenbus past gaat het pakket naar een PostNL locatie en ontvangt u een 3S-loca code in de brievenbus. Deze code ben ik nodig om hier namens u een klacht over te registreren.

Als u deze niet heeft kan ik u hier helaas niet verder mee helpen. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan als opdrachtgever contact opnemen met de lokale postorganisatie voor het registreren van een klacht.