Opgelost door POSTNL: Het lijkt erop dat het pakketje nu al 6 dagen in amsterdam ligt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 416739
Gebruiker
Marc
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb op 21december een order geplaatst voor een bestelling uit China
hierbij een extract van de track&trace info: LL633412500LU

2020-01-08 01:39

AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Arrival at delivery office
2020-01-08 01:37

AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Item held at delivery depot
2020-01-08 01:36

AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Departure from inward Office of Exchange
2020-01-08 01:34

AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Arrival at delivery office
2020-01-08 01:32

AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Item held at delivery depot
2020-01-08 01:31

AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Departure from inward Office of Exchange
2020-01-07 13:52

DEN HAAG I, Departure from inward Office of Exchange
2020-01-07 13:51

DEN HAAG I, Arrival at inward Office of Exchange
2020-01-06 11:59

Luxembourg D LOGISTICS, Departure from outward Office of Exchange
2020-01-03 07:48

Luxembourg D LOGISTICS, Posting / Collection
2020-01-03 07:48

Luxembourg D LOGISTICS, Posting / Collection
2019-12-28 09:54

Luxembourg D LOGISTICS, Electronic Notification of Shipment Received
2019-12-28 00:00

Sending
LL633412500LU

De oplossing

Wanneer word het pakketje bezorgd / Geleverd

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland verwacht. Ik kan me voorstellen dat u deze graag wilt ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie heeft u het pakket op 17 januari ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marc
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?