Klacht POSTNL: het lukt post.nl 2x niet om het pakket te bezorgen, ondanks correcte info.

Klachtnummer
# 266703
Gebruiker
Suster
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post pakket van xs4all tot 2x toe niet geleverd bij een post.nl punt. Eerste ging het retour omadt post nl de boekhandel niet kon vinden en de 2e keer was het "geleverd"maar de boekhandel had echt niets ontvangen...Uiteinedlijk ver weg laten bezorgen bij familie

De oplossing

gewoon een pakket op het aangewezen adres afleveren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u tot twee keer toe uw pakket niet heeft kunnen ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend voor u is, en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden.

    Kunt u mij in een reactie op dit bericht de 3S-codes van beide pakketten willen sturen, zodat ik met u mee kan kijken naar de statusinformatie?

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen