Klacht POSTNL: Het niet bezorgen van 'n pakket terwijl ik thuis ben

A.M.F. van Lieshout

Ik zit de hele dag thuis te wachten op de bezorging van een pakket dat vandaag tussen 15.50 en 17.50 zou worden bezorgd. Ik zie nu een bericht langskomen dat de bezorging is mislukt en het pakket naar een postnl-punt gaat waar ik het zelf op moet halen. Er heeft niemand aangebeld en de klantenservice betuigt haar medeleven maar verder wordt er niets gedaan.

PostNL moet het pakket nu nog bij mij thuis bezorgen, daarvoor ben ik in de woning gebleven

Mijn excuses dat de chauffeur dit pakket niet bij u heeft aangeboden. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice hierover een klacht is aangemaakt. U zal hier verder geen reactie over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken met de chauffeur en passende maatregelen nemen om de bezorging zo spoedig weer correct te laten verlopen. Zodra een pakket naar het PostNL punt is gegaan is het niet mogelijk om het nog op uw adres aan te laten bieden. Ik zie gelukkig dat u het pakket inmiddels heeft kunnen afhalen.

A.M.F. van Lieshout
Enkel excuses maar dat heeft het probleem niet opgelost.