Klacht POSTNL: Het niet bezorgen van 'n pakket terwijl ik thuis ben

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 531255
Gebruiker
A.M.F. van Lieshout
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zit de hele dag thuis te wachten op de bezorging van een pakket dat vandaag tussen 15.50 en 17.50 zou worden bezorgd. Ik zie nu een bericht langskomen dat de bezorging is mislukt en het pakket naar een postnl-punt gaat waar ik het zelf op moet halen. Er heeft niemand aangebeld en de klantenservice betuigt haar medeleven maar verder wordt er niets gedaan.

De oplossing

PostNL moet het pakket nu nog bij mij thuis bezorgen, daarvoor ben ik in de woning gebleven

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat de chauffeur dit pakket niet bij u heeft aangeboden. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice hierover een klacht is aangemaakt. U zal hier verder geen reactie over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken met de chauffeur en passende maatregelen nemen om de bezorging zo spoedig weer correct te laten verlopen. Zodra een pakket naar het PostNL punt is gegaan is het niet mogelijk om het nog op uw adres aan te laten bieden. Ik zie gelukkig dat u het pakket inmiddels heeft kunnen afhalen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.M.F. van Lieshout
Datum
Uiteindelijke oplossing
Enkel excuses maar dat heeft het probleem niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen