Opgelost door POSTNL: het niet bezorgen van brieven.

DonjaDonja

Ik heb op woensdag 20 mei 7 brieven in de zak van postnl service punt Spar winkel te Wissenkerke op Noord Beveland. Tot op heden zijn deze brieven niet bezorgd. Ik vind dit heel vervelend, want daar zit belangrijke informatie tussen. Wat nu?

Ik wil dat die brieven bezorgd worden.

Geachte heer, mevrouw,
    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u zeven brieven heeft verstuurd op 20 mei, alle zeven zijn nog niet aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen waar de poststukken zich bevinden. Als de zendingen te lang onderweg zijn dan wil ik graag een klacht voor u doorgeven. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Poststukken kunnen een enkele keer vertraging opgelopen en kunnen tot vier bezorgdagen na verzending onderweg zijn. Zijn de poststukken inmiddels afgeleverd? Indien ze na vandaag, 26 mei, nog niet afgeleverd zijn dan kan ik een klacht voor u registreren.

- Wat zijn de adressen van de geadresseerden?

- Wat is uw e-mailadres?

DonjaDonja
    ook vandaag zijn de brieven die ik op woensdag 20 mei in een zak van postnl servies in de supermarkt de Spar te Wissenkerke, nog steeds niet bezorgd.
    Adres waar ze naar toe gestuurd moeten worden is: Buitenruststraat 221 4337EP Middelburg
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie met aanvullende informatie. Even ter bevestiging; moeten alle zeven brieven naar hetzelfde adres? Daarnaast zou ik, zoals gevraagd, uw e-mailadres graag nog willen ontvangen.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

DonjaDonja
    Nog steeds zijn de brieven niet bezorgd. Alles 7 brieven moeten naar het zelfde adres. namelijk naar Buitenrsstraat 221 4337EP Middelburg. Het is een verpleegtehuis, waar veel mensen wonen. Ik heb ze woensdag 20 mei op de bus gedaan in de supermarkt de spar te Wissenkerke op noord beveland. .

Mijn e mail is: spangrose@zeelandnet.nl
    Geachte heer/mevrouw

Bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses voor het feit dat al deze zendingen tot op heden niet bij dit verpleegtehuis zijn aangekomen. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Ik heb een klacht voor u aangemaakt. Ze gaan voor u bekijken of er iets aan de hand is geweest bij de afvoer van de post van deze locatie of dat er andere bijzonderheden zijn geweest. U zal hier uiterlijk 12 juni een terugkoppeling over ontvangen.