Klacht POSTNL: Het niet bezorgen van een kaart .

sad Niet opgelost
J.P.M. Bouterse

Een kerstkaart vanuit Amerika is na twee maanden teruggezonden.
post.nl geeft hiervoor de volgende reden:
From POST NL sticker under your address on card, I can determine the card indeed reached The Netherlands but was turned back due to address not recognized and no forwarding address on file.
Foto was gemaakt en adres was goed te lezen.

Ik zou graag dat er een excuus naar mijn vriend gaat die de moeite neemt om een kerst kaart te sturen en dan weer terugkrijgt. Hij heeft foto van het adres die hij had geschreven opgestuurd en met een beetje moeite kan ik het adres lezen.

Groet Jan Bouterse

Geachte de heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er een kerstkaart terug is gestuurd naar de afzender, omdat het adres incorrect zou zijn. Ik kan mij voorstellen dat dit voor zowel u, als de afzender, erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Tot mijn spijt moet ik u melden dat het adres te onduidelijk was om bezorgd te worden. De kaart is hierdoor terecht terug gestuurd naar de afzender.

J.P.M. Bouterse
Er is wel gereageerd maar te snel afgehandeld dat ze het adres niet konden lezen en daarom een poststuk terug gestuurd naar afzender. De postcode en het huisnummer waren goed te leze.