Klacht POSTNL: Het niet bezorgen van een kaart .

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 358370
Gebruiker
J.P.M. Bouterse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een kerstkaart vanuit Amerika is na twee maanden teruggezonden.
post.nl geeft hiervoor de volgende reden:
From POST NL sticker under your address on card, I can determine the card indeed reached The Netherlands but was turned back due to address not recognized and no forwarding address on file.
Foto was gemaakt en adres was goed te lezen.

De oplossing

Ik zou graag dat er een excuus naar mijn vriend gaat die de moeite neemt om een kerst kaart te sturen en dan weer terugkrijgt. Hij heeft foto van het adres die hij had geschreven opgestuurd en met een beetje moeite kan ik het adres lezen.


Groet Jan Bouterse

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte de heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er een kerstkaart terug is gestuurd naar de afzender, omdat het adres incorrect zou zijn. Ik kan mij voorstellen dat dit voor zowel u, als de afzender, erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Tot mijn spijt moet ik u melden dat het adres te onduidelijk was om bezorgd te worden. De kaart is hierdoor terecht terug gestuurd naar de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.P.M. Bouterse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is wel gereageerd maar te snel afgehandeld dat ze het adres niet konden lezen en daarom een poststuk terug gestuurd naar afzender. De postcode en het huisnummer waren goed te leze.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen